Let's go window shopping

Alracon, gevestigd in Kinrooi, werd in 1994 opgericht door Albert Christis. Hard werken, kennis doorgeven en geen enkele uitdaging uit de weg gaan: dat zijn enkele van Albert's kernwaarden.

Alracon Ramen en Deuren staat bekend om vakmanschap, maatwerk en hoogwaardige kwaliteit in buitenschrijnwerk. Hoewel het bedrijf een uitstekende reputatie genoot voor zijn ambachtelijke expertise, was er behoefte aan meer zichtbaarheid en een effectieve manier om potentiële klanten en talentvolle medewerkers te bereiken. Hiervoor klopte Alracon aan bij Creatus Group voor strategische ondersteuning en creatieve contentproductie.

Onze eerste taak was om Alracon's aanwezigheid op sociale media aanzienlijk te versterken. We ontwikkelden een organische contentstrategie die naadloos aansloot bij hun merkwaarden en uitstraling. Door het consequent plaatsen van inspirerende, visueel aantrekkelijke en informatieve content, wisten we Alracon’s doelgroep succesvol te betrekken en te activeren. Dit leidde niet alleen tot meer interactie en betrokkenheid op hun sociale kanalen, maar versterkte ook aanzienlijk de merkbekendheid en het vertrouwen onder hun publiek.

Inspiratie én een snel ingevulde vacature

Daarnaast ontwierpen we voor Alracon Ramen en Deuren stijlvolle en professionele inspiratiebrochures. Deze brochures werden ingezet om potentiële klanten op een aansprekende wijze kennis te laten maken met de uitgebreide mogelijkheden en hoge kwaliteit van Alracon’s maatwerk ramen en deuren. Dankzij een combinatie van prachtige fotografie, heldere teksten en een duidelijke structuur, konden klanten zich makkelijk oriënteren en lieten ze zich overtuigen van het vakmanschap en de esthetische meerwaarde van Alracon’s producten.

Ook op het vlak van werving en selectie bewezen we onze kracht door een succesvolle META-campagne op te zetten. Binnen slechts twee weken slaagden we erin een openstaande vacature bij Alracon in te vullen met een sterke kandidaat. Dit snelle resultaat was het gevolg van een doelgerichte en aantrekkelijke campagne, gericht op het aanspreken van exact de juiste kandidaten via effectieve targeting en overtuigende advertenties.

Deze succesvolle samenwerking met Alracon Ramen en Deuren toont duidelijk hoe de juiste combinatie van strategische aanpak, inspirerende content en doelgerichte campagnes zorgt voor zichtbare en meetbare resultaten.

Bij Creatus Group geloven we sterk in het versterken van merkidentiteit én conversies door creatieve en resultaatgerichte oplossingen.

Meer cases

Bekijk alle

Let’s talk

BRAND EVOLUTION.

Let’s make impact.

Let's grow together
Door op "Alle cookies toestaan" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketinginspanningen te ondersteunen. Bekijk ons Privacybeleid & Cookiebeleid voor meer informatie.